Željko Grahovac – DOBITAK NA KVIZU

TAJANSTVENA PORUKA I DOBITAK NA KVIZU

– Vilijeme Tajler Smite, upropastićeš oči isparenjima iz tog zahoda!

– ( Dakle stvarno….: ovo se zove – plastično izražavanje! U redu, stara, memorirat ćemo to…!)

– Dolazi, čovječe! Godine su prošle otkad si zadnji put jeo! I kviz počinje za deset minuta….

– (Dobro, dobro – dolazim…; samo da pregledam današnju poštu – to je par minuta…)

– Ne znam koliko se riba hvata u tu mrežu – ali ti si najgluplja od svih koje su ikada zaplivale Misisipijem…!

– (Svevišnji – ima li kraja…? Da vidimo još ovo… Stoj!! Šta to piše?! “Nijemi izabranik”… No, smiješno je da ostavim – izlistaću nabrzinu… “Svim zainteresiranim – igra SPASI SVIJET!” Dakle, netko me zafrkava…; nema ni adrese, ni potpisa…! Da vidimo što nudite, Vaša Milosti?!

(“MAGIC 361; OKRENI NA SRCE!”… Vidi sad ovo – neka pjesma…! Pa to je…; nazdravlja – strani jezik! Koji je to jeb… jezik?! Izgleda kao neki slavenski – poljski, češki, bugarski… Eh, pa što On misli – da sam ja prokleti poliglota…?! Još hoće i da otprintam – u redu, evo printam tvoje stihove za spomenar… Što ima još?)

– Bili, hamburger je uganuo nogu, pa ne može doći do tebe…!

– (Šifre! To je čitava domaća zadaća…! Nizovi dvoznamenkastih brojeva u parovima… Ništa ne shvaćam! Pritisni PRINT i idi dalje… Sad i rebus: “DVOJICA U OSMERCU; BLIZANCI SE GLEDAJU; UKUPNO: NE UKRADI!; START: ČETVRTAK.” Ovo je bez veze… i što još?

“NAZOVI BINGO: 57!” Netko se zeza u vezi kviza!)

– Bili, počinje kviz! Šaljem policiju po tebe!

– (Kakava slučajnost! Baš ovaj kviz se tako zove: “Nazovi bingo”! Netko se stvarno…; samo – kako to da upravo sad upecam ovu poruku?!

“VAYA CON DIOS! KRAJ!”

Hej – tako me je pozdravila Seli! Baš danas! I samo ona – nitko me prije nije tako…)

– Dolazi smjesta!!

– (Evo ustajem…Isključujem…Uzet ću papire… Ne može biti da je to ona – ona nema pojma o kompjutorima, ni o matematici…!)

– Sjedaj, čovječe! Ja već visim na telefonu… Znaš li šta je dobio prvi pogađač, na broju 22? Dva jaja “na oko” – poslaće mu poštom…! O, Bože, koji jesi nad svim telefonskim linijama – uvedi me u program, molim Te…! Ovo je deseta emisija koju gledam ne ispuštajući slušalicu iz ruke – smiluj mi se…! Hej, ostavi sad te papire! Ti danas biraš broj – upiši ga na svoj notes!

“Hej,  narode! Evo me opet: Nick Barton i “Nazovi bingo!” – najgledaniji kviz američkog Zapada! U ovoj seriji potrošili smo samo jedan od ukupno 66 brojeva – broj 22; kao što ste vidjeli, Džeri je maloprije dobio jednu od 33 šaljive nagrade… A sada – ubacujemo na vatrenu liniju drugog po redu strijelca večeras! Ponuda je bogata – pa zalegnite na svoje telefone…! Još osam sekundi do uključenja…! Šest, pet, četiri, tri, dva, jedan – halo!”

– Halo, halo…! Bili – dobili smo vezu!!

“Draga moja damo ja nisam Bil – nego Nik! A veza je uspostavljena – i recite našem kompjutoru broj svoga telefona, da vas identificiramo!”

– Halo, Nik…! Broj je:8083-71-85-614!

“Tako! Vaše ime i adresa pojavit će se sada na našoj elektronskoj traci u našem studiju… Dakle, da vidimo: En Smith…Gospođica ili gospođa?”

– Gospođa Nik, gospođa…!

“En, ako me oči (uši)  ne varaju ti se nalaziš u društvu jednog zgodnog momka…!?”

– U pravu si, Nik – odlično si vidio… Moram ti reći da imaš trag od karmina – ispod donje usne desno…

“Stvarno!? Pardon, da izvadim maramicu … Dakle, En – ti si pravi vrag…! S tako oštrim vidom – sigurno ćeš pogoditi ispod kojeg broja se krije bingo!”

– (Onda, da zaigramo na 57! Evo ti čarobni broj, mama…!)

“En – jesi li spremna? Za bingo u iznosu od 65 tisuća dolara – pucaj!

– Biram broj  – 57!

” 57! Da vidimo na koje pitanje moraš točno odgovoriti – za nagradu što se krije ispod ovog broja…? Dakle, evo ga na telopu: Podjeli me sa 19 i reci naslov jednog od najčitanijih avanturističkih romana svih vremena, čiji je autor Aleksandar Dima!”

– (O, ne! Izgubila se…! “Tri musketara” – evo, čitaj!)

– Tri musketara!

“…Nevjerojatno!! B i n g o…!!”

– ( Bože…! On je… znao!)

– Bili! Dobili smo – Bili!!

” Dragi gledatelji, zvuk topovskih salvi se oglasio. En je pogodila pravi broj, od 65 ponuđenih…! To je rekord – i 65 000 $ za sretnu gospođu Smith…! En, jesi li još kraj telefona?”

– Halo, Nik…! Oprostite – ja sam vrištala, od radosti…

“Dakle, ovo je bilo šokantno…Reci nam, En – kakav je to osjećaj: zaraditi u par sekundi 65000$…?”

– Divno, divno se osjećam…! Presrećna sam !

“Otkrij nam tajnu – kako je došlo do toga da odabereš upravo  taj, dobitnički broj…?”

– Bili… moj sin – on je pogodio…!

“Onda, Bili – što ćeš kupiti za ove novce? Stotinu bicikla, dvije tisuće košarkaških lopti…? Po boji maminog glasa pretpostavljam da imaš oko 10 godina…?”

– Ne, Nik… Moj sin je navršio osamnaest…

“A mama je ljubomorna na svog ljepotana i srećkovića – pa nam ne dozvoljava da ga čujemo…!?

– (Mama, nemoj…!)

– Ne, ne…Bili je… Moj sin je – nijem od rođenja…

“Gospođo Smith, ja zaista…”

– Nije važno – vi to nikako ne bi mogli znati… A moj Bili je jako lijep i pametan mladić – najbolji učenik u povijesti svoje škole… Svaka majka bi se ponosila takvim sinom!

– (Zaboga, zar je to bilo neophodno…!? Daj da te zagrlim – nemoj sad za zaplačeš…!)

” Tim bolje gospođo Smith – priomite naše čestitke i najbolje želje za budućnost… Nadamo se da će ova vrijedna premija omogućiti vašem sinu dalje školovanje na nekom od najboljih univerziteta.

– Upravo tome sam se i nadala… Hvala vam na lijepim željama…

“Zbogom i sve najbolje našim sretnim dobitnicima, En i Bilu Smithu…!”

– (Mama, mama – isplači se sad, biće ti lakše…! Samo, kad bi znala…! Ne, ne smijem joj reći za poruku: i ja sam na moment pomislio da sam poludio – a kako bi tek nju sve ovo uznemirilo…!?)

Komentariši

