ODABRANE PRIČE ZA ZBORNIK “NEVIDBOG”

Žiri u sastavu Adnadin Jašarević predsjednik (BiH) i članovi Davor Šišović
(HR); Blaga Žurić (CG) i Dragoljub Igrošanac (RS) su od pristiglih 78 priča
zbrajanjem ocjena odabrali njih 34.

Davorin Horak : I odape strijelu žedna vrha, Zagreb

Dragić Rabrenović:  Ristov susret sa Bogom,  Bijelo Polje

Stjepo Martinović: Perunov gnjev, Zagreb

Milovan Lalović: Demon iz stare zidine Atina

Anto Zirdum: Lov na medvjeda,  Vitez

Zlatko Tomić:  Ada, Split

Aleksandar Obradović:  Gnijev zaboravljene boginje,  Bijelo Polje

Mirko Grdinić:  Krv moje krvi, Pazin

Tihomir Jovanović: Crno cveće, Beograd

Olivera Mašanović: Tajna uspavane doline, Bar

Jasmina Hanjalić: Sa onom koja gmiže oko mene, Sarajevo

Vaso Vuković: Priča o starim bogovima, Danilovgrad

Anđela Medojević: Kad bogovi dijele pravdu, Mojkovac

Ajla Smajić: Jarilovo srce, Zenica

Goran Ćurčić: Krčmareva tajna, Zrenjanin

Edi Ferhatović: Velesovi biseri, Zagreb

Sovjeta Grubješić: Lukijerna za nevjestu, Osijek

Vladimira Becić: Maglendolska zima, Dugo selo

Ninoslav Mitrović: Hromi, Banja Luka

Mirjana Ranković Matović: Morina mora da mori, Čačak

Dražen Horvat: Itunova osveta, Zagreb

Uroš Antić: Ekipa iz kraja, Beograd

Vladimir Kolarić: Pitagora i Hiperborejac, Beograd

Ladislav Babić: Kriza na Olimpu, Čakovec

Dragan Popadić: Nebeska igra, Tivat

Hrvoje Špac: Prokleti viking, Zagreb

Marko Merdović: Lokijeva izgubljena priča, Beograd

Adrijan Sarajlija: Leptir, Beograd

Mario Rosanda Ros: Restart, Pula

Tamara Lujak: Oblak pare, Beograd

Mirela Jovičić: Sviram na zrakama sunčanim kao na harfi, Umag

Dajana Šalinović: Bogovi u ljudskom obličju, Rijeka

Ranko Rajković: Volšebna prepiska, Podgorica

Nenad Petrović: Vaskrs Atlanta, Beograd

2 thoughts on “ODABRANE PRIČE ZA ZBORNIK “NEVIDBOG”

  1. Još jedan konkurs, ja tebi, ti meni, pa još ko se tu nađe, niej bitno. Šta bi bilo da pšostoje nagrade, ah ! Intresantno, nikad čuo i nikad od njega ništa pročitao,a član žirija iz RS, Dragoljub Igrošanac (RS).Odavno konkursima ne vjerujem,a ovaj posjetih zahvaljujući na nagovor Anti Zirdumu, koji opet igra čini mi se dvostruku ulugo, na što se ja ne ljutim, nego stičem iskustva pod stare dane i pouke, da ne treba da baš srljam i turam nos , gdje mi nije mjesto.Moja priča, moja dar, moje i ničije više. Nema tog žirija, koji može da ocijeni i da ocjenu daje za nešta što mi je drago i što sam s uživanjem pisao i stvarao.Nije vrhunsko, ali je moje.

Komentariši

