Muhamed Ćurovac: DEMANTIRANJE

Poštovana gospođo Selimbegović,

Molim da u sklad sa zakonskim obavezama i dobrom i korektnom praksom u vašem listu objavite moj priloženi tekst, kao demanti na uvredljive navode Gorana Simića u vezi sa mojom ličnošću!
S poštovanjem i zahvalnošću na razumijevanju

Muhamed Ćurovac

(Povodom reagovanja Gorana Simića pod naslovom „Poklonio sam mu cipele, a zaslužio je gusle“, na tekst Zlatka Topčića objavljenog u „Oslobođenju“ od 07.08.2014. godine u rubrici KUN)

U odjeljku pod brojem 6. navedenog teksta, Goran Simić spočitava Zlatku Topčiću: ….. „zašto prešućuje da je isto tako naš kolega na funkciji generalnog sekretara Društva pisaca BiH, Muhamed Ćurovac, penzionisan od strane MUP-a BiH. Hm, hm, hm!“

S obzirom da G. Simić, hmmkajući, navodi nekoliko netačnosti u vezi sa mojim uposlenjem i angažmanom u asocijaciji pisaca BiH, molim da ovo moje reagovanje objavite kao demanti u cilju stvarnog informisanja javnosti u Sarajevu i Bosni i Hercegovini, kako slijedi:

1. Ja, Muhamed/ Mehmeda/ Ćurovac, član Društva pisaca u BiH, već skoro tri godine nisam na poziciji generalnog sekretara Društva pisaca u BiH, jer sam na vlastiti zahtjev razriješen sa te pozicije od strane tadašnjeg Upravnog odbora Društva pisacau u BiH.

2. Također, demantujem navode G.Simića da sam penzionisan… Dakle, nisam penzionisan! Pogotovo ne od strane nepostojećeg MUP-a BiH! Ja sam još uvijek uposlenik Federalnog ministarstva unutrašnjih poslova – Federalna uprava policije, u svojstvu državnog službenika na poslovima: analitičara – stručnog savjetnika.

Navedeni poslovi nemaju nikakve veze sa policijskim poslovima, niti policijskim ovlastima, a po najmanje sa poslovima bilo kakvih tajnih službi, pa je poistovjećivanje mog uposleničkog statusa u MUP-a, sa bilo čijim doušničko-policijskim aktivnostima i saradnjama sa tajnim službama (UDB-om ili predratnom SDB-i) krajnje zločesto.

Moje uposlenje u nekadašnje Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike BiH datira od 03. marta 1993. godine, nakon što je počela zamirati izdavačka djelatnost u IP “Svjetlost“ gdje sam bio, do tada, stalno uposlen, na mjestu urednika za publicitet.

Na prijedlog jedne poznanice, primio me tadašnji ministar Republičkog MUP-a, Jusuf Pušina, na mjesto načelnika za analitičko-informativne poslove i funkcionalno-informacioni sistem Službe javne bezbjednosti (oblasti opšteg i privrednog kriminaliteta, javnog reda i mira, saobraćaja i evidencija po pitanju jedinstvenih matičnih brojeva građana i saobraćajnih dozvola za registrovana vozila).

Sadržaj tih poslova ogledao se kroz izradu informacija i analiza o stanju u oblasti javne bezbjednosti, statistički izvještaji i svakodnevni informativni bilteni. Navedeno moje uposlenje, do potpisivanja „Dejtonskog sporazuma“ ujedno je bilo i ratni raspored, jer sam u periodu 1993-1995. godina bio vojni obveznik, da bi kasnije bio zasnovan stalni stalni radni odnos.

Napominjem, da navedeno iznosim i zbog podozrivih i malicioznih aluzija još nekih kolega pisaca u vezi sa mojim uposlenjem u MUP-a, od vremena kad sam počeo sa honoranim radom na mjestu generalnog sekretara DP u BiH. Zlonamjernici samo na osnovu činjenice da ste uposlenik bilo kojeg MUP-a diskvalifikatorski i zlobno konstruišu i plasiraju u javnost da ste policijski i doušnički djelujete – zanemarujući da je to časno i javno zasnovan radni odnos kao i svaki drugi egzistencijalni posao (u svim MUP-a ili drugim sigurnosnim agencijama je bezbroj radnih mjesta koja nemaju nikakve veze ni sa policijsko-inspektorskim, a po najmanje doušničkim poslovima, a radi se naravno o: ekonomsko-finansijskim, analitičko informativnim, lektorskim, administrativno-servisnim i drugim poslovima).

3. Na poziciju generalnog sekretara Društva pisaca u BiH sam imenovan od strane UO DP u BiH, na prijedlog tadašnjeg predsjednika Društva pisaca u BiH, Abdulaha Sidrana, a nakon odlaska sa te pozicije kolege Zlatka Topčića. Nakon zajedničkog razgovora i konstatacije da bi valjalo poraditi da se unaprijedi i podigne ugled ove jedinstvene književničke asocijacije bosanskohercegovačkih pisaca prihvatio sam ovaj angažman i Sidran me predložio na ovo mjesto, poznajući i cijeneći od ranije, moje organizacione sposobnosti i znanje stečeno kroz rad u redakcijama časopisa „Izraz“, „Život“ i „Lica“, te kao i rad na poslovima urednika publiciteta u IP“Svjetlost, te sudjelovanju u organizacijskim i upravnim odborima nekadašnje Sarajevske podružnice Udruženja književnika BiH i Međunarodne književne manifestacije Sarajevski dani poezije.

Uzgred, da samo naznačim neke dobre rezultate u osmogodišnjem periodu mog hnorarnog angažmana na poslovima generalnog sekretar DP BiH, uz dragocjeni angažman i saradnju nekolicine kolega pisaca ( u prvim godinama ponajviše H.Hajdarevića, G.Gojera, M.Petrovića, M.Bećirbašića, S.Tontića, F. Softića, a kasnije M. Stojića, S. Musabegovića, kao i sekretarice Majde Kovač, te vanjskog saradnika Emira Operte, a povremeno i nekolicine drugih kolega), učinili smo da Društvo pisaca u BiH dostigne značajnu afirmaciju i ugled kroz svoje kvalitetne književne programe i druge angažmane, a naročito je postignut visoki domet u organizaciji i programskom unapređenju Međunarodne književne manifestacije „Sarajevski dani poezije“, kako na domaćem tako i regionalnom i širem, međunarodnom planu – što je, na žalost, u posljednje tri godine poprilično urušeno, gotovo usahlo na kulturnoj sceni Sarajeva i BiH ( naročito zbog nekih
neadekvatnih organizacijsko-kadrovskih promjena i izostanka redovne budžetsko-finasijske potpore sa svih nivoa vlasti u BiH, a posebnu štetu asocijaciji čine u zadnjih nekoliko mjeseci, nepotrebne svađalačke i uvredljive međusobne javne polemike nekolicine važnih bosanskohercegovačkih pisaca).

I na kraju, zbog ničim izazvanog ružnog podmetanje i neosnovanog izjednačavanja mog na zakonu zasnovanog uposleničkog statusa u MUP-a, sa doušničkim djelovanjem nekih kolega pisaca spominjanim u polemikama koje G. Simić vodi sa nekoliko kolega iz DP, tražim da se Goran Simić, na odgovarajući način, javno ispriča zbog besprizornog vrijeđanja i rušenja mog ličnog i spisateljskog ugleda od njegove strane, ili ću zadovoljštinu tražiti putem Suda.

Muhamed Ćurovac

Komentariši

